Εγγυήση - Αλλαγές

  • Τα περισσότερα προϊόντα που πωλούνται στο κατάστημα μας, καλύπτονται από  εγγύηση καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται απο τις αντιπροσωπείες .
  • Η εγγύηση ενός προϊόντος σε καμία περίπτωση δεν καλύπτει βλάβες που προκλήθηκαν από κακό χειρισμό, εσφαλμένη χρήση, λάθος σύνδεση,κακή ή λάθος τοποθέτηση, διαφορετική τάση ρεύματος, βραχυκύκλωμα, πυρκαγιά, υψηλή ή χαμηλή θερμοκρασία, υγρασία, καιρικά φαινόμενα (κεραυνό, πλημμύρα, έκθεση σε ήλιο, κλπ).Η εγγύηση δε παρέχει κανένα δικαίωμα χρηματικής αποζημίωσης περα απο την επισκευή ή την αντικατάσταση του προϊόντος. ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΔΑΠΑΝΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ.
  •  Σε περίπτωση βλάβης κάποιου προϊόντος που οφείλεται σε εργοστασιακό ελάττωμα και καλύπτεται από την εγγύηση δεν επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής. Τα προϊόντα θα πρέπει να αποστέλλονται μέσα στη συσκευασία τους για να γίνει δεκτή η επιστροφή από το εργοστάσιο.
  • Αλλαγές σε προϊόντα που δεν ειναι της αρεσκείας σας γίνονται δεκτές μόνο σε περιπτώσεις που υπάρχει το κουτί-συσκευασία του προϊόντος ανέπαφο χωρίς ζημιά ή σκισίματα και αυστηρά μόνο μέχρι 14 ημερολογιακές ημέρες απο την αγορά του ( Ημερομηνία απόδειξης ή τιμολόγιο ) ,το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση πώλησης χωρίς γρατσουνιές ή φθορές. Διατηρούμε το δικαίωμα να μην κάνουμε δεκτή την επιστροφή προϊόντων αξίας (ανω των 150 €) ή προϊόντα τα οποία αγοράστηκαν με ειδική παραγγελία για τον συγκεκριμένο πελάτη. Οποιαδήποτε άλλη αλλαγή πέρα των ανωτέρω δεν γίνεται δεκτή απο την εταιρεία μας.
  • Το bozo.gr δεν αναλαμβάνει την ευθύνη για σπασμένα προϊόντα ή κατεστραμμένες συσκευασίες που οφείλονται στη μεταφορά. Η εταιρεία φροντίζει για την σωστή και άρτια συσκευασία του εκάστοτε προϊόντος ώστε να ελαχιστοποιηθεί η πιθανότητα καταστροφής κατά τη μεταφορά του. Σε κάθε περίπτωση όμως είναι δυνατόν να προκληθεί ζημιά ή σπάσιμο σε προϊόντα κατά τη μεταφορά τους και για αυτό η εταιρία μας με συνείδηση απέναντι στον πελάτη, αναλαμβάνει την αντικατάσταση του σπασμένου προϊόντος με βασική προυπόθεση ο πελάτης να επικοινωνήσει μαζί μας την ημέρα της παραλαβής του προϊόντος ή την επόμενη. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα αντικαθίσταται το σπασμένο προϊόν καθώς δε μπορεί να διαπιστωθεί η υπαιτιότητα για το σπάσιμο. 
  • Η εταιρεία bozo.gr προμηθεύεται προϊόντα από τις επίσημες αντιπροσωπείες των εκάστοτε εταιρειών και για τον λόγο αυτό δε φέρει ευθύνη για πιθανόν κακή-εσφαλμένη λειτουργία του προϊόντος και κατά συνέπεια οποιαδήποτε απαίτηση του πελάτη θα πρέπει να γίνεται προς την εκάστοτε αντιπροσωπεία που παρέχει την εγγύηση.
  • Η εγγύηση παρέχεται από την αντιπροσωπεία του εκάστοτε προϊόντος και καλύπτει αποκλειστικά και ΜΟΝΟ την αξία αυτού εφόσον είναι ελαττωματικό. Σε καμία περίπτωση η εγγύηση δεν καλύπτει κόστη εγκατάστασης - αφαίρεσης - μεταφοράς και εργασίας.
  • Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος.
  • Επιστροφή λόγω λάθους επιλογής προϊόντος: To bozo.gr  σας παρέχει τη δυνατότητα να ζητήσετε την επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε ακόμη εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να επιλέξετε κάποιο άλλο ίσης αξίας. Η δυνατότητα προσφέρεται εφόσον το προϊόν είναι άθικτο, με σφραγισμένη συσκευασία με την απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς.
  • Σε κάθε περίπτωση το bozo.gr  διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της απόφασης αυτής.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση δεν μπορεί να επιστραφεί.
  • Έξοδα αποστολής: η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος καθώς και τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν εσάς.
  • Στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους που παρατηρείται από τις πρώτες μέρες κιόλας χρήσης τους (D.O.A. - Dead on arrival), μπορείτε να επιστρέψετε το προβληματικό είδος στην έδρα μας με δικά μας μεταφορικά έξοδα (με την εταιρεία που παραλάβατε το προϊόν ). Εφόσον διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του Doa , σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν πάντα με συνεχή ενημέρωση σας από το τεχνικό μας τμήμα. Παρακαλείσθε και πάλι σε αυτή την περίπτωση να αποστέλλετε τα είδη με την αρχική τους συσκευασία ώστε να σας επιστρέφονται κατά την αντικατάσταση τους πάλι όπως τα παραλάβατε αρχικά και μονο με τη Γενική ταχυδρομική όπου και συνεργαζόμαστε.
  • Τα προϊόντα που μας επιστρέφονται, ελέγχονται και εξετάζονται από το συνεργείο επισκευών μας. Η αντικατάσταση θα εγκριθεί εφόσον βρεθεί ελάττωμα που δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη.
  • Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος για να διαπιστωθεί το εν λόγω ελάττωμα θα πρέπει το προϊόν να επιστραφεί πρώτα στην εταιρία μας και εφόσον διαπιστωθεί να αντικατασταθεί από καινούριο προϊόν. Αν η παραγγελία σας είχε σταλεί με κούριερ θα σας σταλεί και το καινούριο προϊόν πάλι με τον ίδιο τρόπο. Αν η παραγγελία είχε παραληφθεί από το κατάστημα μας η αλλαγή και η παράδοση του καινούριου προϊόντος θα γίνει πάλι στο κατάστημα.
  • Σε περίπτωση  αδυναμίας αντικατάστασης του προβληματικού προϊόντος λόγω μη διαθεσιμότητας, θα προσφερθεί ένα εναλλακτικό προϊόν ή θα εκδοθεί ένα πιστωτικό τιμολόγιο. Εάν δεν εντοπιστεί κανένα ελάττωμα από το συνεργείο επισκευών μας, το προϊόν θα επιστραφεί σε εσάς και η επιστροφή παράδοσης θα γίνει με επιβάρυνση του πελάτη.
  • Η εταιρία μας δε φέρει ευθύνη για τεχνικά προβλήματα που έχουν προκληθεί από συνδυασμό προϊόντων της εταιρίας μας, με άλλα μη συμβατά προϊόντα κατά την εγκατάσταση.
  • Όλα τα επιστρεφόμενα αγαθά ελέγχονται για ζημιές και αυθεντικότητα. Εάν η εταιρία μας ανακαλύψει οποιοδήποτε ελάττωμα ή ζημιά εκ μέρους του πελάτη, διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την αντικατάσταση και επιστροφή προϊόντων προς τον πελάτη.